Forum    İstek - İstişare  
     Yazan: Zafer   Son Yazan: M.IRMAK (05.06.2011 23:01:42)     Cevap: 19    Okunma: 5885
      Konu Adı: Fikirleriniz...

Yazan

Mesaj

 

Cevap(11)
siyahzambak
(kıdemli)


Mesaj Sayısı: 111

   Mesaj Tarihi: 13.11.2006 11:52:42  
 
 

bu aralar çok konuşuyorum ama.her hafta belli bir konu seçilse ve herkes bu kou hakkında araştırıpta bişeyler yazsa bi ders gibi.nasıl olur?


ilerlediğiniz yolda hiç bir zorlukla karşılaşmıyorsanız,bilinki o yol asla sizi doğruya ulaştırmaz...
 

Cevap(12)
Zafer
(normal)


Mesaj Sayısı: 32

   Mesaj Tarihi: 13.11.2006 11:53:34  
 
 

sohbet odası bölümünde o tür bi uygulamaya başlanacak...


Sensiz sevinçlerin ardında gözyaşı var Efendim...
 

Cevap(13)
GüL-i NidA
(normal)


Mesaj Sayısı: 48

   Mesaj Tarihi: 12.01.2007 09:36:05  
 
 

Selamun aleyküm....  sitede yeniyim ama  maaşaallah çok güzel çok seviyeli bir paylaşım var... Sayın Site kurucusundan ve güzel paylaşımları olan degerli üyelerden vede bilgiler için bu siteyi tercih eden möhterem misafirlerden Allah cc razı olsur inşaallah... İlim ve bilgisini kat kat artırır inşaallah....

 Sayın site yöneticisi bi arzu halim olucak.. Her şey güzel yerinde ama bir
   Hz Muhammed s.a.v. efendimizin kösesi ayrı olsa cok daha güzel olur inşaallah.....Şimdiden Allah razı olsun....
 
    Selam  ve dua ile.....

Açıl ey gonca gülüm..Ağlama şeyda bülbülümmm.. Bu inleyen garip dilim Ahı figanı güldür güll....
 

Cevap(14)
Zafer
(normal)


Mesaj Sayısı: 32

   Mesaj Tarihi: 12.01.2007 21:23:10  
 
 

Aleyküm Selam Kardeş. Hoş Geldiniz...

Sünneti seniyye bölümü sünnetlere özel bir bölüm...
Ayrıca biz istedikki hiç bir bölüm Peygamber Efendimiz (sav) 'den ayrı kalmasın. Her bölümde onun ahlakından bir parça olsun. Onun sevgisi olsun ya da Onun sevgisine yaklaştıracak bir sevgi-muhabbet olsun...




Sensiz sevinçlerin ardında gözyaşı var Efendim...
 

Cevap(15)
desirewolf
(yeni)


Mesaj Sayısı: 0

   Mesaj Tarihi: 21.01.2007 15:57:49  
 
 

s.a bende fakih kardeşe katılıyorum...değişiklik güzelde her geldiğimizde farkı bişeyle karşılaşmakta insanın alışmasını zorlaştırıyor..Allahtan site yöneticilerimiz ve arkadaşlarımız değişmiyor...ayrıca yazıların onay alması bi garip...yani onay almayacaksa yazı yazmaya  gerek yok..zaman kaybından baska bişey olmaz...ve siteye sahsım adına konusuyorum girmemeyi tercih ederim.


Dostiden gayrı yok ki dünyaca hiç varım benim.Olmasın dünyada ondan özge bir yarim benim...
 

Cevap(16)
desirewolf
(yeni)


Mesaj Sayısı: 0

   Mesaj Tarihi: 21.01.2007 15:59:20  
 
 

Ayrıca hakkatten zaafer abiii siteniz mükemmele yakin olmuşş...Allahım bu iliminizden bizlerede nasip etsin inş.


Dostiden gayrı yok ki dünyaca hiç varım benim.Olmasın dünyada ondan özge bir yarim benim...
 

Cevap(17)
Zafer
(normal)


Mesaj Sayısı: 32

   Mesaj Tarihi: 21.01.2007 21:28:16  
 
 

yazdığınız yazıların arkasından başka birisinin hoş olmayan şeyler yazması hoşuna gitmez demi?

işte o nedenle onay sistemi getirdik. zaten zamanla bazı kişilerin yazdıkları otomatik onaylanıyor. ama herkesi tanımıyoz onun için..

Sensiz sevinçlerin ardında gözyaşı var Efendim...
 

Cevap(18)
Minare
(yeni)


Mesaj Sayısı: 1

   Mesaj Tarihi: 18.03.2007 23:15:40  
 
  (Bu Mesaj Onay Bekliyor...)
 

Cevap(19)
Zafer
(normal)


Mesaj Sayısı: 32

   Mesaj Tarihi: 18.03.2007 23:27:45  
 
 

konu editleme olayı yok çünki cevaplar arasında editleme yapılınca bütünlük bozuluyor

Sensiz sevinçlerin ardında gözyaşı var Efendim...
 

Cevap(20)
furkan
(yeni)


Mesaj Sayısı: 1

   Mesaj Tarihi: 22.12.2008 00:40:13  
 
  (Bu Mesaj Onay Bekliyor...)

.....vefa aradıklarımdada vefasızlık buldum...
Sayfa: 1, 2, 3,
 

Google
 
Ziyaretçi:  Sitede şu anda 0 üye ve 56 misafir olmak üzere toplam 56 kişi bulunuyor.

İstatistikler:  Bugün Tekil:16523  Çoğul:17997  Toplam:91081285  Bugün Üye:0  Dün:0  Toplam:32253  Dün Tekil:19977  Çoğul:22031

Kim Nerede:  Misafir1, Misafir2, Misafir3, Misafir4, Misafir5, Misafir6, Misafir7, Misafir8, Misafir9, Misafir10, Misafir11, Misafir12, Misafir13, Misafir14, Misafir15, Misafir16, Misafir17, Misafir18, Misafir19, Misafir20, Misafir21, Misafir22, Misafir23, Misafir24, Misafir25, Misafir26, Misafir27, Misafir28, Misafir29, Misafir30, Misafir31, Misafir32, Misafir33, Misafir34, Misafir35, Misafir36, Misafir37, Misafir38, Misafir39, Misafir40, Misafir41, Misafir42, Misafir43, Misafir44, Misafir45, Misafir46, Misafir47, Misafir48, Misafir49, Misafir50, Misafir51, Misafir52, Misafir53, Misafir54, Misafir55, Misafir56,